sobota, 12 lipca 2014

Naznaczona- P.C. Cast i Kristin Cast

Naznaczona - Cast P.C., Cast Kristin                                                                                                                                                                   Tytuł: Naznaczona
                                   Autor: P.C. Cast i Kristin Cast
                                    Wydawnictwo: Książnica
                                    Seria: Dom Nocy                                                                                              Rok wydania: 2007
                                         Ocena: 7/10

                                 Opis:
Zoey to zwykła nastolatka. Chodzi do szkoły, spotyka się z przyjaciółmi i ma chłopaka, który nie może zrozumieć, że już nim nie jest. Pewnego dnia zostaje Naznaczona i jej życie zupełnie się zmienia. Trafia do Domu Nocy, szkoły dla Naznaczonych, czyli adeptów. Jak się okazuje Zoey jest wyjątkowa i to przysparza jej kłopotów i wrogów. Dziewczyną zaczyna interesować się Erik, jeden z najbardziej przystojnych i utalentowanych adeptów.

Tym razem kierowałam się okładką. Zaintrygowała mnie, więc po nią sięgnęłam i tak znalazła się w moich rękach. Nie powiem, że to najlepsze, co w życiu przeczytałam, ale nie jest najgorsze. Mamy tu Zoey, która zostaje Naznaczona jest to dla niej jakby wybawienie od rodzinny z którą ma nienajlepsze stosunki. Jedyną osobą, w której dziewczyna ma oparcie i która tak naprawdę się nią interesuje jest jej babcia. Czasami decyzje głównej bohaterki mnie irytowały. Ma najprzystojniejszego chłopaka w szkole, ale oczywiście jej mało. Osoby, które mnie pozytywnie zaskoczyły to nowi przyjaciele Zoey i Erik, który zawsze ufał Zoey. Muszę pochwalić autorki za świetne wykreowanie postaci Neferet, która ma dwie twarze( reszty nie zdradzę). Zachwycił mnie też wątek magii, który był ciekawy oraz Nyks boginka wszystkich wampirów, która obdarzyła Zoey swoją łaską i zaopiekowała się nią jak córką.

Książkę czyta się dość szybko, ale czasem trafia się za nudne fragmenty, po których czasami miałam chęć odłożyć książkę i jej już nie czytać. Okładka według mnie jest udana i przyciąga uwagę. Po skończeniu nie czułam się oczarowana ani zachwycona tą powieścią, ale też nie byłam zanudzona. Według mnie książka ma wiele wad, ale zła nie jest, więc jeśli zaciekawił was opis to polecam przeczytać.
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz