piątek, 18 lipca 2014

Miasto szkła- Cassandra Clare

                                                                                                                    Tytuł: Miasto szkła
Okładka książki Miasto szkła
wydanie z 2013
                                  Autor: Cassandra Clare
                                   Rok wydania: 2010
                                   Wydawnictwo: Mag
                                    Seria: Dary Anioła#3
                                     Ocena: 10/10

                              Opis:
Clary wie, że aby wybudzić jej matkę z magicznej śpiączki musi się udać do Alicante by tam odnaleźć pewnego czarownika. Jace jednak nie jest do końca przekonany czy jest to dobry pomysł. W dramatycznych okolicznościach chłopak wraz z Lightwoodami bez wiedzy Clary przechodzi przez bramę zabierając ze sobą Simona. Kiedy dziewczyna dociera na miejsce i odkrywa, co się stało tworzy bramę i przenosi się do stolicy Idrisu. W międzyczasie nadciąga wojna, gdyż Valentine jest w posiadaniu Miecza Dusz za pomocą, którego może stworzyć armię posłusznych mu demonów. Walkę tę można wygrać tylko łącząc siły z Podziemnymi. Czy Clave się na to zgodzi?


Dary Anioła tom 3 Miasto szkła wyd. 1 - Clare Cassandra
wydanie z 2010
Kolejna świetna część Darów Anioła opowiadająca o przygodach Nocnych Łowców. Pani Clare po raz kolejny stworzyła coś cudownego. Potrafi sprawić, że czytelnik zatapia się w lekturze i nie ma ochoty się od niej oderwać.

W tym tomie mogliśmy się dowiedzieć kilka przerażających fragmentów z przeszłości Clary. Pojawia się także nowa postać, czyli  tajemniczy Sebastian. Clary ma wrażenie, że skądś go zna. Simon pokaże nam, na, co go stać i udowodni, że jest odważny i lojalny.

Czytając tę książkę towarzyszyło mi wiele emocji. Akcja przebiegała szybko, więc nie było ani jednego nudnego momentu. Po prostu przenosiłam się do świata Nefilim i przeżywałam wszystko razem z bohaterami. Aż żal mi było się z nimi rozstawać czekając na kolejną część. Coraz bardziej polubiłam Magnusa i Aleca jako parę, którzy byli dość śmiesznym połączeniem. Kibicowałam również Clary i Jace'owi.

Seria ta podbiła nie tylko moje serce, ale wiele innych. Wiem to ze swojego doświadczenia, ponieważ poleciłam tę książkę mojej koleżance, która po jej przeczytaniu była nią oczarowana. Powieść ta zainteresuje praktycznie każdego czytelnika. Gorąco polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz