wtorek, 8 lipca 2014

Miasto popiołów- Cassandra Clare

Dary Anioła Tom 2 Miasto popiołów wyd. 2 - Cassandra Clare                                         
                         Tytuł: Miasto popiołów
                          Autor: Cassandra Clare          
                           Wydawnictwo: Mag                                                                              Rok wydania: 2013
                            Seria: Dary Anioła
                               Ocena: 10/10

                                    Opis:
Życie nastoletniej Clary wywróciło się do góry nogami. Dziewczyna jest Nocnym Łowcą, jej matka jest w stanie magicznej śpiączki, jej najlepszy przyjaciel Simon jest w niej zakochany, a Jace może być jej bratem. Jakby tego było mało potężny Valentine wzywa demony by przejąć władzę nad światem. Jak dla zwykłej nastolatki jest tego dużo, ale Clary nią nie jest. Czy uda jej się powstrzymać ojca i jego armię? Czy nauczy się kochać Jace'a jak brata?

Tak jak na poprzedniej części i na tej się nie zawiodłam. Jak zwykle na mojej twarzy pojawiał się uśmiech a sprawcą tego był Jace oraz Clary. Książka ma naprawdę ciekawą fabułę. Czyta się ją łatwo, szybko i przyjemnie bez jakiegoś ociągania, czy nudzenia się. Kiedy skończyłam czytać miałam wielką ochotę sięgnąć po kolejną część, ale nie miałam jej w pobliżu. Po przeczytaniu tej części jak i wcześniejszych nie dziwiłam się, że ta seria ma tak wiele fanów. Za każdym razem, kiedy choć na chwilę zanurzałam się w ten cudowny świat on nie chciał mnie wypuścić ze swoich objęć. Nie mogłam się oderwać od książki a wszystko inne traciło dla mnie znaczenie. Autorka świetnie wszystko przemyślała i stworzyła na prawdę cudownych bohaterów, z którymi aż ciężko się rozstać. W tej części bohaterowie nie tylko zmagali się ze złem, ale także z własnymi uczuciami. Clary i Jace musieli się nauczyć być rodzeństwem, choć po tym, co wydarzyło się w poprzedniej części może to być trudne.

Poznajemy też nową postać Inkwizytorke. Kim jest i dlaczego tak nienawidzi Jace'a? Czy wydarzenia z przeszłości sprawiły, że kobieta stała się bezduszna? Dodatkowo wstąpimy do niezwykłego królestwa w którym rządy sprawuje przebiegła królowa. Zanurz się w fascynującym świecie Nefilim i przeczytaj tę książkę. Gorąco polecam. Jeśli ktoś czytał poprzednią część i go zaciekawiła nich natychmiast biegnie do najbliższej biblioteki lub księgarni. A jeżeli nie mieliście takiej okazji to naprawdę warto przeczytać tę lekturę.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz